Ο πρώην διοικητής για τα βραβεία του νοσοκομείου

Τι λέει ο Γιώργος Μοσχοβάκης για τα βραβεία του "health business awards" στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο

Την πρόθεσή του "να αποκαταστήσει την αλήθεια" όπως χαρακτηριστικά αναφέρει διατυπώνει ο πρώην αναπληρωτής διοικητής του Βενιζελείου Νοσοκομείου Ηρακλείου για τη βράβευση του νοσηλευτικού ιδρύματος στο πλαίσιο του διαγωνισμού των "Ηealth Βusiness Αwards".

Επειδή, όπως επισημαίνει σε σχετική του ανακοίνωση, δεν υπήρξε αναφορά στην προσωπική του συμβολή στο επίτευγμα αυτό του νοσοκομείου, στο Δελτίο Τύπου της σημερινής διοίκησης, επανέρχεται καθώς προκύπτει όπως σημειώνει χαρακτηριστικά "θέμα ηθικής τάξης".

Ειδικότερα, ο κ. Μοσχοβάκης αναφέρει:

Καθώς εγείρονται θέματα ηθικής τάξης και επειδή το δελτίο τύπου της Διοίκησης του ΓΝ ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟΥ δεν αναφέρει κάτι σχετικό, οφείλω να παρέμβω, μέσω του e-τύπου, για την αποκατάσταση της αλήθειας, ως Εμπνευστής, Συντονιστής και ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ των δύο συστημάτων του ΓΝ ΒΕΝΙΖΕΛΕΙΟΥ, που βραβεύτηκαν στον πρόσφατο διαγωνισμό "health business awards", ήτοι

·         Μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης ασθενών και αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω SMS

·         Διαδραστικούς σταθμούς πληροφόρησης (InfoKiosks) με εφαρμογές για κράτηση ή επικύρωση ραντεβού (χωρίς την περιπλάνηση 3D που υλοποιήθηκε από το TEI)

Τα εν λόγω λογισμικά συστήματα, δημιουργήθηκαν από εμένα, σε συνεργασία με το τμήμα πληροφορικής και το γραφείο ποιότητας, ξοδεύοντας για τον σκοπό αυτό αμέτρητες ώρες από τον προσωπικό μου χρόνο στην υλοποίηση της αρχιτεκτονικής, του σχεδιασμού, του αντικειμενοστραφή προγραμματισμού και του beta testing, με μόνο στόχο την εξυπηρέτηση των πολιτών. Ήμουν ο στρατηγός και ο στρατιώτης. Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι:

1.       Τα συστήματα αυτά ξεκίνησαν την παραγωγική τους λειτουργία τον Αύγουστο του 2019 για το σύστημα ηλεκτρονικής αξιολόγησης ικανοποίησης ασθενών (https://www.venizeleio.gr/i-gnomi-sas-metraei/) και τον Νοέμβριο του 2019 για τα infokiosks (https://www.venizeleio.gr/robots-prosgeiothikan-sti-grammateia-exote/), πριν τον ερχομό της παρούσας  Διοίκησης.

2.       Η προγραμματισμένη εξάπλωση τους, ήτοι η επέκταση των ερωτηματολογίων σε συγκεκριμένα target groups ασθενών (πχ σε ασθενείς που έκαναν ενδοσκόπηση) και η επέκταση των infokiosks (πχ στα ΤΕΠ), ματαιώθηκε στις αρχές του 2020, καθώς δεν υπήρχε-υπάρχει προγραμματισμός και (σίγουρα) δεν πρόκειται να γίνει στο άμεσο μέλλον.

3.        Είναι άκομψο, όταν η παρούσα Διοίκηση δεν έχει κάνει τίποτα για τα έργα αυτά, αφού αναγνωρίζονται πανελληνίως, να μην αναφέρει τίποτα για τον βασικό δημιουργό τους. Αρκούσε μια αναφορά προς εμένα, που θα είχε ως συνέπεια να μην υπάρχει το παρών κείμενο.

 4.       Ορισμένα στελέχη του Βενιζελείου διαγωνίστηκαν με ζήλο, για να αποδείξουν  όσο το δυνατόν πιο πιστά, τη γνωστή φράση: «Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος», κονιορτοποιώντας κάθε έννοια ηθικής και δεοντολογίας.

Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, είμαι περήφανος και χαρούμενος για τα βραβεία που πήρε το Βενιζέλειο. Εύχομαι καλή συνέχεια στα στελέχη και στη Διοίκηση του Βενιζελείου στην προσπάθεια τους για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας του νησιού μας, ιδιαίτερα αυτές τις κρίσιμες ώρες..."

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ