ΕΙΔΑ-ΑΚΟΥΣΑ

Ο διάολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Να ξεκινήσουμε με τα απλά και μετά να πάμε στα πιο δύσκολα

No profile pic

Το μεσημέρι της Τρίτης η δημοτική αρχή παρουσίασε το στρατηγικό σχέδιο τουριστικής προβολής του δήμου Ηρακλείου. Το σχέδιο, από την Πέμπτη 8 έως τις 26 Νοεμβρίου τίθεται σε δημόσια διαβούλευση προκειμένου φορείς του τουρισμού – και όχι μόνο -  αλλά και όλοι εμείς, οι δημότες, να καταθέσουμε τις απόψεις, τις σκέψεις και τις ιδέες μας για το πώς το Ηράκλειο θα καταστεί πιο ελκυστικός προορισμός.

Στη φωτογραφία φαίνεται η…κατάσταση στην οποία βρίσκεται τουλάχιστον ένα μήνα τώρα η ενημερωτική πινακίδα για τα αξιοθέατα της πόλης και την αγορά. Τοποθετημένη μπροστά από το άγαλμα του Βενιζέλου είναι η πρώτη «γνωριμία» με την πόλη, μιας και εκεί σταθμεύουν τα τουριστικά λεωφορεία για να αποβιβάσουν τους χιλιάδες τουρίστες που ακόμα κατακλύζουν το Ηράκλειο. Τι βλέπουν όμως; Τίποτα! Το γκράφιτι έχει καλύψει μεγάλο μέρος του…ιστορικού κέντρου της πόλης. Και μπορεί να είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσεις δρόμους, μνημεία και μουσεία αλλά τουλάχιστον φαίνεται ο δημιουργικός οίστρος «καλλιτεχνών» του Ηρακλείου!

Προτείνω λοιπόν να ξεκινήσουμε από τα απλά και μετά να πάμε στα πιο δύσκολα.  

Υ.Γ: Η πινακίδα παραπέμπει στον Εμπορικό Σύλλογο Ηρακλείου. Καλή και χρήσιμη η κουβέντα για το Open Mall, καλές και απολύτως δικαιολογημένες οι αντιδράσεις με αφορμή τις καθυστερήσεις στα έργα ανάπλασης στην πόλη αλλά μήπως να μπορούν και οι τουρίστες να δουν πως θα κινηθούν στην εμπορική αγορά;

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

Στείλε την είδηση