ΕΙΔΑ-ΑΚΟΥΣΑ
Έβγαλε τη 13χρονη από το λεωφορείο, επειδή ξέχασε την μαθητική κάρτα της!
"Πόσο δύσκολο είναι να αντιληφθείς ότι πρόκειται όντως για μαθήτρια", διερωτώνται οι γονείς
SHARE:
Την "απαράδεκτη", όπως αναφέρουν, συμπεριφορά οδηγού λεωφορείου του Αστικού ΚΤΕΛ Ηρακλείου, καταγγέλλουν στο Cretalive, οι γονείς 13χρονης μαθήτριας, η οποία έμεινε στα... κρύα του λουτρού, επειδή είχε την ατυχία να ξεχάσει την μαθητική της κάρτα στο σπίτι.
Σύμφωνα με όσα μας λένε, το παιδί που είχε πάει εκδρομή με το σχολείο, θέλησε να μπει στο αστικό λεωφορείο λίγο πριν τις 11.00 το πρωί της Τετάρτης, από το κέντρο του Ηρακλείου προκειμένου να μεταβεί στο Γάζι, έχοντας προμηθευτεί όπως πάντα, μειωμένο εισιτήριο. Όταν ο οδηγός της ζήτησε την μαθητική κάρτα, αντιλήφθηκε ότι δεν την είχε μαζί της. Τότε, όπως αναφέρει η καταγγελία, ο οδηγός την κατέβασε από το όχημα, λέγοντάς της να αγοράσει κανονικό εισιτήριο, και έσπευσε να φύγει πριν προλάβει η 13χρονη να κάνει το οτιδήποτε...
"Αν δεν πίστεψε ότι έχει μπροστά του μια μαθήτρια, θα μπορούσε τουλάχιστον να περιμένει να προμηθευτεί το παιδί ένα εισιτήριο, όπως της είπε και όχι να την αφήσει εκεί, αναγκάζοντάς την να περιμένει τουλάχιστον μια ώρα για το επόμενο δρομολόγιο" υπογραμμίζουν οι γονείς, αναφέροντας ότι - όπως είναι κατανοητό - το κορίτσι επικοινώνησε μαζί τους κλαίγοντας και μη γνωρίζοντας τι να κάνει.
Παράλληλα επισημαίνουν ότι ανάλογη με τη στάση του οδηγού ήταν και η αντιμετώπιση που είχαν όταν θέλησαν να εκφράσουν τηλεφωνικά τα παράπονά τους στην εταιρεία!
"Μιλάμε για ένα ποσό 60 λεπτών, που αν το δούμε κάτω στο δρόμο πιθανότατα δεν θα δώσουμε σημασία..." αναφέρουν, επισημαίνοντας ότι θα πρέπει οι υπεύθυνοι του ΚΤΕΛ να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους...
Σύμφωνα με όσα μας λένε, το παιδί που είχε πάει εκδρομή με το σχολείο, θέλησε να μπει στο αστικό λεωφορείο λίγο πριν τις 11.00 το πρωί της Τετάρτης, από το κέντρο του Ηρακλείου προκειμένου να μεταβεί στο Γάζι, έχοντας προμηθευτεί όπως πάντα, μειωμένο εισιτήριο. Όταν ο οδηγός της ζήτησε την μαθητική κάρτα, αντιλήφθηκε ότι δεν την είχε μαζί της. Τότε, όπως αναφέρει η καταγγελία, ο οδηγός την κατέβασε από το όχημα, λέγοντάς της να αγοράσει κανονικό εισιτήριο, και έσπευσε να φύγει πριν προλάβει η 13χρονη να κάνει το οτιδήποτε...
"Αν δεν πίστεψε ότι έχει μπροστά του μια μαθήτρια, θα μπορούσε τουλάχιστον να περιμένει να προμηθευτεί το παιδί ένα εισιτήριο, όπως της είπε και όχι να την αφήσει εκεί, αναγκάζοντάς την να περιμένει τουλάχιστον μια ώρα για το επόμενο δρομολόγιο" υπογραμμίζουν οι γονείς, αναφέροντας ότι - όπως είναι κατανοητό - το κορίτσι επικοινώνησε μαζί τους κλαίγοντας και μη γνωρίζοντας τι να κάνει.
Παράλληλα επισημαίνουν ότι ανάλογη με τη στάση του οδηγού ήταν και η αντιμετώπιση που είχαν όταν θέλησαν να εκφράσουν τηλεφωνικά τα παράπονά τους στην εταιρεία!
"Μιλάμε για ένα ποσό 60 λεπτών, που αν το δούμε κάτω στο δρόμο πιθανότατα δεν θα δώσουμε σημασία..." αναφέρουν, επισημαίνοντας ότι θα πρέπει οι υπεύθυνοι του ΚΤΕΛ να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους...