Αεροδρόμιο Ηρακλείου: Πώς μεταχειρίζεσαι επιβάτες σε αναπηρικά αμαξίδια;

Κάποιοι πρέπει να επανασχεδιάσουν τον τρόπο λειτουργίας τους.

Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στα παράπονα και τις αντιδράσεις σχετικά με την κατάσταση των υποδομών και του εξοπλισμού στο αεροδρόμιο "Νίκος Καζαντζάκης" του Ηρακλείου, ωστόσο - όπως αναφέρουν μαρτυρίες στο Cretalive - σε ένα από τα μεγαλύτερα σε επιβατική κίνηση αεροδρόμια της χώρας, και το κομμάτι της επίγειας εξυπηρέτησης κάπου... χωλαίνει.

Και όταν το ζήτημα έχει να κάνει με την παροχή υπηρεσιών σε άτομα με ειδικές ανάγκες, μάλλον κάποιοι πρέπει να επανασχεδιάσουν τον τρόπο λειτουργίας τους.
Χαρακτηριστικό περιστατικό, όπως μας μεταφέρθηκε, σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης, όταν δύο ξένοι επιβάτες με αναπηρικά αμαξίδια διαμαρτυρήθηκαν για τη μεταχείριση που έλαβαν από τον συνοδό τους. 
Σύμφωνα με μαρτυρίες, ένας μόνο υπάλληλος της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης είχε αναλάβει την μετακίνηση ταυτόχρονα και των δύο αμαξιδίων, γεγονός που προκάλεσε τη διαμαρτυρίας τους. Ο υπάλληλος μάλιστα φέρεται να τους "επέπληξε" όταν εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους και, επιπλέον, συζητούσε στο τηλέφωνο (!) με συνάδελφό του για την παρατήρηση που του έγινε.

Αν μη τι άλλο, το περιστατικό αυτό αναδεικνύει την ανάγκη για καλύτερη εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση του προσωπικού σε θέματα εξυπηρέτησης επιβατών με ειδικές ανάγκες, καθώς τέτοιες συμπεριφορές σίγουρα δεν δημιουργούν τις καλύτερες των εντυπώσεων για τους ταξιδιώτες.
Ας μην αναρωτιόμαστε για τη σωρεία των κακών κριτικών που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για το συγκεκριμένο αεροδρόμιο. 

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ