ΚΡΗΤΗ
Οι διαβεβαιώσεις των Ινδών για "τρομακτική" ανάπτυξη στην Κρήτη
Ικανοποίηση για την θεμελίωση του έργου κατασκευής του νέου διεθνούς αεροδρομίου από τους εκπροσώπους της αναδόχου κοινοπραξίας.
SHARE:
Ρεπορτάζ Αντώνης Παντινάκης
Το νέο διεθνές αεροδρόμιο στο Καστέλι θα "βοηθήσει τρομακτικά στην ανάπτυξη της οικονομίας της ευρύτερης περιοχής, όχι μόνο τοπικά" υπογράμμισε σε δηλώσεις του με αφορμή την τελετή θεμελίωσης του έργου ο Πρόεδρος Αεροδρομίων της ινδικής GMR Group Srinivas Bommidala.
Όπως σημείωσε : "Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ μαζι σας σήμερα. Είμαστε η 4η μεγαλύτερη εταιρεία ανά τον κόσμο που φτιάχνει αεροδρόμια.
Το αεροδρόμιο που θα κατασκευαστεί στο Καστέλλι θα έχει έναν κομβικό, σημαντικό ρόλο, όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για την ευρύτερη περιοχή.
Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμενος για τη σύμπραξη και τη συνεργασία που έχουμε αναπτύξει μεταξύ Ελλάδας - Ινδίας και βέβαια για την όλη συνεργασία που έχουμε αναπτύξει με τον κύριο πρωθυπουργό, τον Κυριάκο Μητσοτάκη".
Αναφερόμενος στο σχεδιασμό για τον νέο αερολιμένα, ο κ. Srinivas Bommidala υπογράμμισε:
"Αεροδρόμια σαν κι αυτό που έχουμε κατασκευάσει στο Δελχί είναι ένα μεγάλο κομμάτι, ένας σημαντικός μοχλός της οικονομίας της Ινδίας. Παρέχει πάνω από 1.700 θέσεις εργασίας. Εδώ οι θέσεις θα φτάσουν τις 7.000. Θα βοηθήσει τρομακτικά στην ανάπτυξη της οικονομίας της ευρύτερης περιοχής, όχι μόνο τοπικά.
Είμαι πολύ περήφανος που βρίσκομαι σήμερα εδώ, όπου κατασκευάσουμε μια οικονομική μηχανή στην Κρήτη για την Κρήτη, μαζί με τους εταίρους μας".
Υπενθυμίζεται ότι την εταιρεία λειτουργίας του νέου αεροδρομίου, θα ελέγχουν το Δημόσιο με 45,90% και το σχήμα ΤΕΡΝΑ-GMR Airports με 54,1%.
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γιώργος Περιστέρης ανέφερε:
" Το έργο αυτό έχει καθυστερήσει ήδη πάρα πολύ. Με την ποιότητα και την ποσότητα του τουρισμού που υπάρχει στην Κρήτη, το παλιό αεροδρόμιο είχε φτάσει στα όρια του. Το νέο αεροδρόμιο είναι απαραίτητο.θα προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση και θα φέρει περισσότερο κόσμο.
Βρίσκεται σε μια κομβική θέση, με πολύ μικρές αποστάσεις από διάφορα μέρη της υφηλίου.Θα είναι το φθηνότερο αεροδρόμιο της Κρήτης!
Από πλευράς μελέτης κατασκευής, θα μπορούσαμε να το κάνουμε σε 3,5 με 4 χρόνια. Το δημόσιο στη σύμβαση έχει βάλει μια προθεσμία πέντε ετών, προβλέποντας ίσως κάποιες μικρές καθυστερησεις σε διάφορα διαδικαστικά θέματα (απαλλοτριωσεις, τυχόν αρχαιολογικες έρευνες κλπ). Από πλευράς μας, ο χρόνος είναι υπεραρκετός"
Δηλώσεις έγιναν και από τον κ. Ευτύχη Βασιλάκη, πρόεδρο της Aegean, ο οποίος υπογράμμισε: "Το βασικό είναι ότι πρόκειται για μια μεγάλη ποιοτική υπόσχεση για τον τουρισμό της Κρήτης. Στόχος όλων είναι να υπάρξει αναβάθμιση της ποιότητας των τουριστών. Να έρθουν περισσότεροι που θα ξοδεύουν περισσότερα. Είμαστε διατεθειμένοι να δουλέψουμε για να βοηθήσουμε κι εμείς όσο μπορούμε"