Επαγγελματικό σεμινάριο Social Media Marketing

Στις 16 Απριλίου

Επαγγελματικό σεμινάριο Social Media Marketing στις 16 Απριλίου (9:00 – 17:00) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ DP STUDIES

Δυνατότητα Παρακολούθησης και εξ' Αποστάσεως
 
Καλύψτε το χαμένο χρόνο και
ξεπεράστε τον ανταγωνισμό επενδύοντας στα Social Media!
 
 
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
 
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους έχουν μια επαφή με τα social media και θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους έτσι ώστε να μπορέσουν, επιλέγοντας τα κατάλληλα εργαλεία, να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή ένα ολοκληρωμένο πλάνο marketing στα social media.
 
Το σεμινάριο είναι κατάλληλο για:
 
·       Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες
·       Υπεύθυνους Marketing  μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
·       Υπεύθυνους ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing
·       Στελέχη διαφημιστικών εταιρειών oι οποίοι θέλουν να: 
·       Ξεκινήσουν ένα πρόγραμμα προβολής και επικοινωνίας μέσω των social media
·       Γνωρίζουν τι μπορούν να υλοποιήσουν ενδοεταιρικά και τι πρέπει να αναθέσουν σε εξωτερικούς συνεργάτες
·       Είναι ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στα social media
·       Όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Internet Advertisers
 
 
ΣΤΟΧΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
 
·       Να καταλάβουν την φιλοσοφία και τις τεχνικές του Social Media Marketing
·       Να αποφύγουν τα πιο συνηθισμένα λάθη και να αντιληφθούν της διαφορές με το συμβατικό Marketing
·       Να μάθουν τις διαθέσιμες τεχνολογίες και πλατφόρμες για Social Media Marketing 
·       Να είναι σε θέση μετά το τέλος του σεμιναρίου να μπορούν να ετοιμάσουν ένα ξεκάθαρο πλάνο δράσης για την προώθηση της επιχείρησης τους
·       Να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους και την εικόνα τους
·       Να προσελκύσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με χαμηλότερο ή μηδενικό κόστος
 
 
ΥΛΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
 
Α. Εισαγωγή – Τελευταίες Εξελίξεις στο Social Media Marketing
 
Τι είναι το social media marketing, σε τι διαφέρει από τις άλλες μορφές online προώθησης και διαφήμισης και γιατί δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε. Περιγραφή των σημαντικότερων social media (Facebook, Twitter, YouTube, Linkedln, Pinterest, Google plus, Instagram)  και παραδείγματα χρήσης τους από επιχειρήσεις.
 
Β. Ανάλυση των social media
 
Facebook
 
·         Δημιουργία προφίλ, σελίδας, ομάδας, εκδήλωσης και σε τι διαφέρουν μεταξύ τους
·         Δωρεάν και μη εφαρμογές για να εμπλουτίσετε την εταιρική σας σελίδα στο Facebook
·         Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας βήμα βήμα στο Facebook
·         Σύνδεση της εταιρικής σας σελίδας με το blog και τα υπόλοιπα social media
·         Φέρτε το Facebook  στο εταιρικό σας site
 
LinkedIn
 
·         Δημιουργία προφίλ, σελίδας, ομάδας, εκδήλωσης και σε τι διαφέρουν μεταξύ τους
·         Σύνδεση του προφίλ σας στο Linkedln με το εταιρικό σας blog
·         Άλλες εφαρμογές του Linkedln
·         Πώς να διευρύνετε τον κύκλο επαφών σας
·         Business to Business marketing στο LinkedIn
 
YouTube
 
·         Δημιουργία και διαχείριση προφίλ και καναλιού
·         Ανέβασμα videos και ενσωμάτωση τους στο blog και στο site σας
·         Διαφημιστικές καμπάνιες: πως θα τις τρέξετε και πως θα τις εκμεταλλευτείτε στο YouTube
·         Ιογενές (viral) video marketing: πετυχημένα παραδείγματα videos με εκατομμύρια προβολές
·         YouTubePartner:  πώς να κερδίσετε χρήματα μέσα από τις διαφημίσεις του YouTube
 
Twitter
 
·         Ένα ισχυρό εργαλείο στο εξωτερικό με περιορισμένη χρήση στην Ελλάδα. Γιατί;
·         Πως το χρησιμοποιούν οι γνωστότερες επιχειρήσεις στον κόσμο και τι προσφέρουν στους πελάτες τους
·         Δημιουργία και διαμόρφωση προφίλ
·         Σημεία που πρέπει να προσέξετε
·         Διαφημιστικές επιλογές
 
 
Google +
 
·         Με την δύναμη του leader
·         Δημιουργία κύκλων, επαγγελματικών σελίδων & groups
·         Τι είναι τα Hangouts και πώς να τα αξιοποιήσετε
·         Χρησιμοποιήστε το Google+ για SEO
 
 
Pinterest
 
·         Το πλέον ανερχόμενο κοινωνικό δίκτυο
·         Δημιουργία προφίλ και boards
·         Pins & repins Έξυπνη διαχείριση φήμης
 
Instagram
 
·         Η νέα μόδα με τις "καλλιτεχνικές" Φώτο
·         1 εικόνα ίσον 1000 λέξεις
·         Hashtags και άλλες τεχνικές
·         Πως μπορεί να αξιοποιηθεί απ τις εταιρίες
 
Blog
 
·         Ένα must εργαλείο για τις εταιρείες που θέλουν να είναι «κοινωνικές»
·         Το blog ως κεντρικός άξονας της προβολής σας στα social media
·         Blogs και η σχέση τους με το SEO
·         Ενσωμάτωση όλων των social media παρουσιών σας στο εταιρικό σας blog
 
 
Γ. Στρατηγική – Πλάνο υλοποίησης – Εργαλεία – Τεχνικές - Στατιστικά
 
Στρατηγική – Πλάνο Υλοποίησης
 
·         Πως να φτιάξετε την στρατηγική σας στα ψηφιακά μέσα και ποια απ αυτά να επιλέξετε για την online παρουσία σας.
·         Πώς να στοχεύσετε σωστά το κοινό που σας ενδιαφέρει να προσεγγίσετε νέους δυνάμει πελάτες και να επιτύχετε στόχους πωλήσεων
·         Πώς να επιτύχετε επικοινωνία με το κοινό σας φίλους, ώστε να τα μηνύματα σας να διαδίδονται ευρύτερα
·         Πώς να κερδίσετε δωρεάν προώθηση μέσω προωθητικών ενεργειών και διαγωνισμών  
 
 
Εργαλεία και τεχνικές για:
 
·         Αποτελεσματική χρήση διαφορετικών social media, παράλληλα, χωρίς να σπαταλάτε πολύ χρόνο σε καθένα χωριστά. 
·         Ανάλυση αποτελεσμάτων των ενεργειών σας και την απόδοση της συνολικής σας δραστηριοποίησης. Αξιολόγηση δεδομένων (insights) και σχεδιασμός επόμενων ενεργειών.  
·         Μεγαλύτερη απήχηση της παρουσίας σας στα social media ώστε τα μηνύματά σας να έχουν μεγαλύτερη κάλυψη
·         Hands on παραδείγματα & best practices αξιοποίησης social media σε μικρομεσαίες αλλά και μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και τον κόσμο. Τί κάνουν εκείνοι που τα χρησιμοποιούν σωστά.
·         Πρακτικός σχολιασμός για την υφιστάμενη παρουσία σε επαγγελματικές σελίδες των συμμετεχόντων στο σεμινάριο. 
 
 
  Πρακτικά παραδείγματα τεχνικών Social Media Marketing από επιχειρήσεις
 
 
·         Ανάπτυξη παραδείγματος: Mentos Greece (Κίνημα Λα-3)
·         Ανάπτυξη παραδείγματος: FMCG (πως να ενεργοποιήσετε το δίκτυο μεταπωλητών & αντιπροσώπων)
 
ΠΑΡΟΧΕΣ
 
·       Σημειώσεις της ύλης που θα παρουσιαστεί
·       Πιστοποιητικό παρακολούθησης
·       Χρηματοδότηση έως και 100% από το ΛΑΕΚ
·       Δωρεάν Υποστήριξη μετά την λήξη του σεμιναρίου για βοήθεια και συμβουλές για την social παρουσία σας
 
 
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΞ' ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ
 
Σας δίνεται η δυνατότητα με την χρησιμοποίηση της εξειδικευμένης πλατφόρμας σύγχρονης εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning) που διαθέτει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος dp studies, να παρακολουθήσετε το σεμινάριο από τον χώρο σας. Συγκεκριμένα συνδέεστε με την αίθουσα του σεμιναρίου και παρακολουθείτε το σεμινάριο σαν να βρίσκεστε στην τάξη.
 
Με την πλατφόρμα εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης έχετε την δυνατότητα:
 
·       Να παρακολουθείτε τον καθηγητή με κάμερα
·       Να ακούτε την φωνή του πολύ καθαρά
·       Να βλέπετε την οθόνη του υπολογιστή με τον οποίο κάνει την παρουσίαση του μαθήματος
·       Να συνδέστε με τον διαδραστικό πίνακα και να βλέπετε καθαρά αυτό που γράφει ο καθηγητής
·       Να παίρνετε ηλεκτρονικά τις σημειώσεις
·       Να παρακολουθήσετε ξανά το μάθημα αφού όλα τα εξ’ αποστάσεως μαθήματα καταγράφονται
 
Τηλεφωνείστε μας για περισσότερες πληροφορίες ...
 
 
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
 
Εισηγητής θα είναι ο κύριος Γιάννης Αγγελάκης Ιδρυτής και Managing Director της Engage Media Greece, ο οποίος θα έρθει από την Αθήνα ειδικά για το σεμινάριο.
 
Βιογραφικό Εισηγητή
 
Ο Γιάννης Αγγελάκης είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Παντείου Πανεπιστημίου, με ειδίκευση στο Μάρκετινγκ. Από το 1997 δραστηριοποιείται συστηματικά στον τομέα των interactive media. Εχει διατελέσει επί μια δεκαετία στέλεχος στην εταιρεία Forthnet, όπου κατέλαβε διάφορες θέσεις ευθύνης στους τομείς του Μάρκετινγκ, της Εμπορικής Ανάπτυξης Υπηρεσιών, καθώς και Στρατηγικού Σχεδιασμού της εταιρίας. Έχει διατελέσει επίσης Διευθυντής Μάρκετινγκ στις εφημερίδες Καθημερινή και Αποκαλύψεις, ενώ παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα εμπορικού σχεδιασμού και ανάπτυξης μέσω ψηφιακών υποδομών.  Είναι ιδρυτικό μέλος του ΙΑΒ (Internet Advertising Bureau) ενώ είναι μέλος των Young Leaders Ελλάδας καθώς και στους διεθνείς φορείς OPA (Online Publishers Association) και ΙΝΜΑ (International News Media Association)  Τον Ιούνιο του 2011 ίδρυσε την εταιρεία Engage Media Greece, με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών σε επώνυμα brands και διαφημιστικές εταιρίες επιχειρήσεις στον τομέα των social media.
 
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
  
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
 
dp studies – Κεντρικό Κτίριο
Κορωναίου 4 (έναντι Eurobank)
71 201
Τηλ. 2810-24.00.24
Fax: 2810-313.625
Email: [email protected]
Web: http://www.dpstudies.gr
Facebook: http://www.facebook.com/dpstud... 
 
Image removed by sender.
 
 
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
 
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
 
Σάββατο 16 Απριλίου  2016 – 09:00 έως 17:00
 
 
ΚΟΣΤΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
 
Κανονική τιμή σεμιναρίου:  200€
 
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016: 130€
ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ – ΦΟΙΤΗΤΕΣ : 95€ (με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας ή της φοιτητικής ταυτότητας)
 
Για Επιχειρήσεις : Χρηματοδότηση έως και 100% από το ΛΑΕΚ
 
 
ΕΠΟΜΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
 
Στον εκπαιδευτικό όμιλο dp studies διεξάγονται και άλλα επαγγελματικά σεμινάρια για το Internet Marketing όπως:
                               
·       Email Marketing & Sms Marketing                 
·       Google AdWords                                                
·       Ανάπτυξη εφαρμογών σε Anroid                      
·       Ανάπτυξη εφαρμογών σε Iphone                     
·       Mobile Marketing
·       Search Engine Optimization (SEO)                                                
κα
 
 
Για να κατεβάσετε πληροφορίες σε pdf για το σεμινάριο πατήστε εδώ.
 
 
Για να συνδεθείτε με την ιστοσελίδα του dp studies και να πάρετε περισσότερες πληροφορίες για το σεμινάριο πατήστε εδώ.
 
Πληροφορίες για όλα τα άλλα επαγγελματικά σεμινάρια του dp studies μπορείτε να πάρετε από την ιστοσελίδα του ομίλου http://www.dp.gr

Γίνε ο ρεπόρτερ του CRETALIVE

ΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ