ΚΡΗΤΗ
Τα καλά νέα: Μικροί μαθητές συναντούν την έρευνα και...δημιουργούν!
Σε συνεργασία με Ερευνητικά Κέντρα και Μουσεία ασχολήθηκαν - μεταξύ άλλων - με τη νανοτεχνολογία και τα μικροπλαστικά
SHARE:
Την Κυριακή 17 Απριλίου στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ηράκλειο πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η παρουσίαση από τους μαθητές σχολείων της Κρήτης των εκθεμάτων που οι ίδιοι κατασκεύασαν στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Irresistible (http://irresistible-greece.edc.uoc.gr).
Με συντονιστή τον κ. Δημήτρη Σταύρου, Αναπληρωτή Καθηγητή του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης και Διευθυντή του Εργαστηρίου Διδακτικής των Θετικών Επιστημών (ΕΔΘΕ), Εκπαιδευτικοί και Μαθητές συνεργάστηκαν κατά το σχ. έτος 2015-2016 με Ερευνητικά Κέντρα (ΙΤΕ και ΕΛΚΕΘΕ) και Μουσεία Επιστήμης (Ίδρυμα Ευγενίδου και Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου
Κρήτης) και ανέπτυξαν εκθέματα σχετικά με τη Νανοτεχνολογία, τα Μικροπλαστικά και το
Μητρικό Γάλα, με σκοπό να επικοινωνήσουν τη γνώση που αποκόμισαν σχετικά με θέματα
έρευνας αιχμής και με την Υπεύθυνη Έρευνα και Καινοτομία στο ευρύ κοινό.
Μαθητές σχολείων από το Λύκειο Τζερμιάδων Λασιθίου, το Γυμνάσιο Θραψανού Ηρακλείου, το Λύκειο Νέας Αλικαρνασσού, το 3ο Λύκειο Ηρακλείου, το Πειραματικό Γυμνάσιο και Πειραματικό Λύκειο Ηρακλείου, το 1ο
Επαγγελματικό Λύκειο Ρεθύμνου, το 3ο Λύκειο Ρεθύμνου και το Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο παρουσίασαν αντίστοιχα τα εκθέματα:
1. Το σπίτι του Μέλλοντος
2. Η Νανοτεχνολογία αλλάζει τη ζωή μας
3. Το Μητρικό Γάλα οδηγεί στην υγιή ανάπτυξη του ατόμου
4. Irresistible Milk
5. Η Υγιής Ανάπτυξη ξεκινά με το Θηλασμό
6. Εκπαιδευτική Ρομποτική και Νανοτεχνολογία
7. Η Νανοτεχνολογία των αυτοκαθαριζόμενων υλικών
8. Μικροπλαστικά: από το πλαγκτόν στον άνθρωπο
9. Πλαστικά και θαλάσσια ζωή.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του το Εργαστήριο Διδακτικής Θετικών Επιστημών του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης
"Ας ελπίσουμε ότι η προσπάθεια αυτή θα αποτελέσει αφορμή για συζητήσεις σχετικά με τη
δυνατότητα εφαρμογής καινοτόμων προσεγγίσεων σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης" .